Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Sen sömn, tidig morgon

Av Em Olsson - 20 maj 2013 17:30

 

Goofy och jag somnade sent natten till den 20 eftersom min granne höll ett jäkla liv tills jag tillslut ringde securitas vid närmre halv fem och de var på plats vid 5 och då avslutade hans fest så vi tillslut kunde sova! 
Men det blev upp vid 8 eftersom han har fasta mattider och var troligtvis hungrig (det tycks han alltid vara  ). Efter frukosten blev det lite gos i mammas säng och då kan det se ut som bilden ovan! 

Man gör en kombo mellan sitta o ligga sen håller man fast baktassen med ena framtassen och tuggar på den ;)


 

Lite senare kom Goofy på att han faktiskt kan ta vad han vill ha. 
Han skickade ur Sasha ur sin korg och snodde sedan hennes dyna från hundbädden och drog iväg den en bit och la sig på den. Sasha som trodde han ville leka stod snopet och tittade på när han la sig och tuggade på sitt ben på den ;)


Goofy · Hund
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em Olsson - 18 juli 2013 12:00

Tog med mig en trött hund ut för att försöka få lite bilder på några av tricken han kan.dock är det inte så enkelt att fixa dessa själv. Bilderna som följer här nedan har jag tagit själv med tangentbordet på bilden lite som en självutlösare. Ganska o...

Av Em Olsson - 16 juli 2013 12:00

Oj vad tiden springer iväg och vad mycket jag haft att tänka på. (bloggen uppdateras i efterhand)Då Sasha blev sjuk blev det genast en hel del som hände i mitt liv. Det var mycket djursjukhus inte bara med Sasha utan även tillsammans med malin och Ja...

Av Em Olsson - 14 juli 2013 12:00


Dag hade jag en kort fotografering bara för at kunna ta någon uppföljningsbild på mig och Goofy sedan första fotograferingen. Detta resulterade i att jag insåg hur stor min lilla plutt blivit, han som jag faktiskt inte tycker har växt så mycket egent...

Av Em Olsson - 26 juni 2013 14:26

Tankn slog mig att det inte varit så uppdaterat här på sistonde, så här kommer en film när jag tränar med Goofy.Han är idag strax över 13v.   (om ni inte kan se yutubeklippet här ligger det på denna länken http://www.youtube.com/watch?v=4bq59t...

Av Em Olsson - 6 juni 2013 19:26

Har dessvärre blivit ett uppehåll i bloggandet eftersom jag gjorde en resa till Malmö där det inte fanns tid för att blogga. Sedan kom Malin hit och hämtade mig på tisdagen för att vi skulle åka till strömsholm och lämna hennes ena hund där. Sedan ha...

Presentation


En blogg där ni och jag kan följa mig och mina fyrbenta vänners utveckling trots både med och motgångar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards